tisdag 7 april 2009

jäkla backar

Ah, alltså jag bor verkligen skithögt upp! Alltid när jag ska någonstans, det spelar ingen roll om det är till skolan, träning, jobb, stan eller teatern, så är det nerförsbacke och visst är det skitskönt men ALLTID när jag ska hem så får man kämpa som bara den för att inte rulla baklänges! Hela vägen hem är det en backe uppåt och när man kommer hem så är man helt slut! Det är jag nu för jag har cyklat en massa hela dagen och har inte varit hemma sen klockan nio i morse! Full rulle hela tiden!

Började dagen med att pussa på min man som sov hos mig och sen cyklade jag till Råå för teater, efteråt cyklade jag hela vägen från Råå till pappas jobb (som ligger typ vid konserthuset). Efter jobb och lunch där träffade jag Linnéa på gröningen och vi myste runder i det lite för blåsiga vädret och det var mysigt! Var både på gröningen, stan och tog en fin "fikapaus" på Åhlens. Sen cyklade jag hela vägen hem och deet var jobbigt. Men ja, känns bra nu i alla fall. Har bytt om till myskläder nu och ätit en god middag med min pappa och syster. Sitter i min säng nu och slösurfar lite och läser i SOLO. Vad livet är fint ibland!

PUSS

3 kommentarer:

Linnéa magnifik. sa...

:D, massa mys minsann!

AM sa...

Haha jag delar problemet med dig ;)

Markus sa...

haha, ja att cykla ger bra träning! :D