torsdag 16 april 2009

dagens

Oj vad kass jag är på att blogga.. Skärpning kanske?

Weeelll, idag var det skola och det var segt som vanligt. Ah alltså jag blir galen på att det är så tråkigt. Vi gör inget kul där längre och jag längtar därifrån hela dagen. Och vi har så himla mycket som måste bli gjort. Imorgon efter skolan ska Katarina och jag skriva om Aristoteles (som vi döpt om till Filosofeles efter en felsägning..). Och sen vill jag bara gosa med Markus hela daagen.

Och idag, känner mig mäkta bra alltså! Markus hängde med hem efter skolan och vi tog ut hundarna på en promenad, sen umgicks vi en massa, bland annat genom att spela alfapet! Vilket underskattat spel, det var rätt kul faktiskt. Och bra för hjärnan, borde ta med det till mina gamlingar så de får tänka lite ^^. Käkade soppa och sen pluggade jag lite och Markus slöade sig. Linnéa kom och hon slöade sig också, och jag med, hehe. Sen körde jag Markus till stan och mig och Linnéa till Elineberg. Tränade boxning! Jag tränar alldeles för sällan .. verkligen. Men det var så skönt idag! Kändes skitbra!
Nu ska jag snart sooooova, för jag är minsann trött nu.

PUSS

2 kommentarer:

Linnéa magnifik. sa...

Wohoo vi är bäst men ja blogga oftare! :D puss!

Markus sa...

jag är också bäst :)