lördag 4 april 2009

påsklovets början

Jag och Markus låg och gottade oss i solen i stadsparken igår eftermiddag, hur mysigt som helst! <3


Igårkväll så var vi några tjejer hemma hos Emma, lagade god mat, firade hennes födelsedag och umgicks! Jättetrevligt var det! Sen åkte jag ner i stan och mötte upp Markus och en hel drös till och så satt vi i knappt en timme på Shakespere innan Markus och jag tog bussen hem! Här är en full Matte och Markus :p.


Nu idag hängde jag och Markus med pappa till ett ställe där han har haft sin motorcykel hela vintern, han sken som ett litet barn när han äntligen fick gasa med den igen!

Jag ute på landet! ÅH vad jag älskar vädret nu! Så underbart!

Pappa och Lasse när dem skulle köra iväg. De sa att de bara skulle köra hem, men jag gissar på att det blev en ganska lång omväg hem eftersom vädret är så härligt!

Jag och Markus, som såklart hade fått hänga med eftersom någon var tvungen att köra hem bilen, tog bilen och körde till väla istället. Inhandlade påskpyssel som jag ska använda på jobb imorgon!
Och så köpte jag den rosa sjalen som jag har på bilden :).

FIN början på lovet måste jag säga! Ikväll blir det 20 års fest för Sara och jag är pepp, det ska bli superkul!

PUSS OCH KRAM, <3

Inga kommentarer: