måndag 13 april 2009

faaaaan

VA FAAAAAAAAN!

Jag är inne på studera.nu och letar efter intressanta kurser som jag skulle kunna tänka mig att läsa i höst. Och jag hade hittat 14 kurser som jag hade lagt i en sån "korg" typ, där dem får vara tills jag ska göra själva anmälan. Jag hade inte tänkt söka alla, men ville läsa om dem igen och sen bestämma mig. Men sen helt plötsligt loggas jag ut på grund av inaktivitet (hallå, jag satt ju och höll på med det precis då, hur kan jag då vara inaktiv??) och sen när jag loggade in igen så var alla kurserna borta från den korgen. Och jag kommer inte ihåg vilka, eller var jag hittade, dem som låg där. AH, JAG BLIR SÅ ARG. Hur ska jag nu hitta alla dem? Och förresten så tar det inte stopp där, för nej nu precis så hade jag letat upp hälften av kurserna, men nej då ringer telefonen och jag är faktiskt inaktiv så då loggas jag ut IGEN och alla försvinner en gång till. Och nu har jag gett upp.
På onsdag är sista dagen att söka så innan dess måste jag ha hittat alla igen, och bestämt mig för hur jag ska rangordna dem. Jag orkar inte!
BLÖBLÖBLÖ, jag som inte ens vill läsa vidare i höst, men antagligen måste eftersom jag inte har något jobb och jag pallar verkligen inte gå utan något att göra hela året.

Inga kommentarer: