torsdag 2 april 2009

peace

HAHA! Alltså innan när jag satt vid köksbordet och pluggade lite så fick jag en idé om att jag skulle cykla ner till elineberg och sola lite. Och väldigt spontant och utan att tänka efter innan så gjorde jag det! ÅH. Om jag bara hade tänkt efter åtminstone lite innan så hade jag kommit på att det nog inte är så smart att sola med tanke på vilket pigment jag har.. Men jag tänkte alltså inte och nu sitter jag här och ser ut som en kräfta! En otroligt fräknig kräfta dessutom! Hurra, verkligen jätteroligt. Haha, men det var åtminstone skönt! Och efteråt skyndade jag mig ut med huvudet nerböjt för att ingen skulle se vilken tomat jag hade förvandlats till. Hoppas ingen såg mig, men här hemma möts jag av min syster som med ett flin bekräftar att jag visst är illröd i huvudet..


Wellwell, så kan det gå! Och nu när jag borde ha världens prestationsångest inför provet imorgon eftersom vi har fått reda på att det är så svårt så har jag inte det. Nej istället solar jag och snart ska jag ut och springa en runda med pappa i det fina vädret. Och jag tänker lite såhär; att jag kan det relativt bra, inte räkneuppgifterna och så men jag vet i alla fall i teorin HUR man ska räkna ut det. Och ikväll tänker jag räkna några uppgifter och sen får det vara bra med det för om det nu är så himla svårt så har jag ändå inte tillräckligt med tid att bli superbra på det.. Så ja, jag är lugn och det känns finemang!

puss och peace

1 kommentar:

Markus sa...

Haha, awe min lilla kräfta :)