söndag 19 april 2009

söndag

Shit, jag hittade precis kort på mig från tvåans skolfoto. OH MY GOD, hehe, vad fin jag var i håret. Värsta fina frisyren ju och så var jag lite sådär ljushårig. Har för mig att jag hade blonda slingor. Det var fint, funderar på att fixa det till balen och studenten. Fast egentligen undrar jag om inte mitt mörka hår är finare till klänningen? Och sen kanske efter student och så, så kan jag göra håret lite ljusare så det blir fint och fräscht till sommaren! Vi får väl se helt enkelt. Hehe, kanske ska ha det rött igen, till min rosa klänning? Haha, det blir nog icke så lyckat. Men nån gång i framtiden ska jag minsann färga mitt hår rött igen, för det gillade jag verkligen. Men jag vet inte om det riktigt är jag längre. Jag har ändrats. Kanske inte så mycket på utsidan, men min insida har ändrats rätt mycket och jag vet inte, men jag hoppas att det är till det bättre.

Gud vad jag yrar...

Pappa står här bredvid mig och skär halsen av mig (!!!), haha. Det skolfotot jag pratade om var för stort för att passa in i ramen så han skär av lite, och jaa han skär halsen av mig! Aouch. Och på tal om att skära halsen av folk så kollade jag lite på Sweeny Todd igår. Sjukaste filmen någonsin. Har sett den en gång för längesen med Markus när vi var nykära och gulliga, och mest pussade oss igenom hela filmer... Men ja, den är knäpp helt enkelt.

Idag har jag jobbat och nu planerar jag att borsta tänderna för jag har ätit lite vitlök, som vanligt. Det är så förbannat gott, men jag hatar smaken som man har kvar i munnen sen. Så sjukt äckligt. Sen ska jag plugga filosofi och psykologi. Och Sara håller på att baka chokladmuffins så senare ska jag fika med min familj.

När jag är klar med plugget vill jag träffa Markus, men borde städa... I valet mellan dessa två så förlorar alltid att städa och mitt rum ser ut som fan, och har gjort det alldeles för länge nu. Riktigt äckligt faktiskt.

Oj vad jag skriver mycket.. Ska försöka plugga nu, men jag lovar att jag kommer lägga upp fler inlägg bara för att slippa plugga. Kanske nån bild eller något annat trevligt.

PUSS&KRAM

1 kommentar:

Markus sa...

hihi, jag gillar att pussas igenom filmer :D. haha, jag känner igen det där att göra allt annat än att plugga fastän man behöver det :P. Hoppas vi kan ses sen <3