söndag 5 april 2009

my day

Oh vad jag gillar mitt jobb! Haha, alltså de som bor på äldreboendet är så fruktansvärt roliga och underhållande! Säger så sjuka saker och ja, är helt enkelt skitroliga. Vi pysslade idag och det var mycket uppskattat! Det blev en massa fina påskkort och kycklingar! :)

Sen var mamma och jag på väla och letade studentklänning, men hittade ingen som helt föll mig i smaken, tyvärr. Så vi får väl ut och leta snart igen nån gång! Och nu i eftermiddag har familjen Johansson varit här och vi har planerat plats, mat, gäster, tält, möbler och dricka inför studenten! Är långt ifrån klara men vi har i alla fall en början och om någon är intresserad av att gratta mig på min student så får ni komma till Lisa som bor kanske 600 meter ifrån mig istället för till mig för det är hos henne festen ska hållas! Nu vet ni det ;).

Håller på att öva lite manus nu men det går åt skogen dels för att jag är superhungrig och dels för att msn och facebook är mer intressanta. Tre timmars träning ikväll och jag kan inte precis påstå att jag är peppad, men det ska väl gå an det med. Men innan jag ska dit ska jag käka tacos är det tänkt ... OJ vad klockan är mycket insåg jag nu, have to go! PUSS

Inga kommentarer: