lördag 18 april 2009

( :

Vi var nu, men nu är du och någon annan nu och vi, du och jag, är .

Jag är så otroligt trött nu och vill lägga mig under täcket och sova bort resten av helgen. För imorgon väntar bara plugg och jobb, och lite mer plugg. Fest igår för Niklas, turade och så och det var superlyckat. Anna hade med sig väskan och skorna som hon hade på balen förra året, jag har lånat hem det och kanske så ska jag ha det på min bal! Får se, får se .. Och idag blev det shopping; teaterkläder och underkläder.

Endast genrep kvar innan premiär med "Pang pang, du är död!". Har premiär på tisdag, klockan sex i Allhelgonakyrkan!
KOMSI KOMSI! Det är gratis och det kommer att vara bra! Kan ni inte så får ni en chans till den 29, klockan sju på Sundsgården. Och däremellan har vi fyra föreställningar på fyra olika högstadieskolor. Så går du i högstadiet på Västra Ramlösa, Elineberg, Högasten eller Ättekulla skolan så kan du se den på skooooltid :).

What else? Jag har ingen energi till något. Stör mig på saker, och stör mig på folk. Men stör mig mest på mig själv för att jag är såhär. Jag behöver förändras. Och det är NU, direkt.

Sovdags ... jobb imorgon ju!
PUSS OCH KRAM

1 kommentar:

Linnéa magnifik. sa...

Nu nu nu! Alltid vi! :*