tisdag 28 april 2009

tisdag

Jag har ingenting att skriva just nu. Livet flyter på, typ. Och jag gör det jag ska ibland, men oftast inte. Jag mår bra, jag mår dåligt, jag är glad, jag är ledsen. Allt i en enda röra. Jag spelar teater, jag slöar, jag pluggar, jag går i skolan, jag jobbar, jag umgås, jag sover. Ni vet. Allt sånt. Det händer liksom inget speciellt. Inget som riktigt rycker tag i mig och väcker mig.

Det är valborg på torsdag och alla vill ut, till tempel. Jag vill inte. Inte till tempel i alla fall, tivoli hellre. Helst av allt vill jag sitta och dricka vin någonstans, grilla och bara umgås. Att stå i kö och trängas på ett dansgolv passar inte riktigt mig. Om någon känner för att grilla och dricka vin med mig så säg till.

Jag mår illa just nu. Jag köpte hem nudlar innan idag, för flera i skolan äter det och jag tänkte att det är ju en bra lunch. Testade nu till kvällsmat. Åt lite, men sen tog det stopp. URK. Det var inte gott alls, och nu sitter jag här helt spyfärdig. Min mage gillade nog inte riktigt nudlar. Typiskt liksom.

Imorgon spelar vi vår sista teaterföreställning NÅGONSIN. Den absolut sista och jag lovar att jag kommer gråta floder. Jag hoppas att allt kommer gå perfekt, det hade varit ett sånt fint avslut. Jag hoppas också att det kommer riktigt mycket folk och stöttar oss, dels för att det är kul att ha mycket publik på sin allra sista föreställning men även för att det kommer vara så psykiskt jobbigt. Malin var med från början, men hon får inte vara med i slutet. Hon älskade ju teater.. Och vi i Charlys änglar vet jag var en stor del i hennes liv, och nu får hon inte vara med på vår allra sista föreställning tillsammans. Om ni är intresserade så fråga mig efter vägbeskrivning. Det är imorgon (29/4) klockan 19:00 på Sundsgårdens Folkhögskola, i teatersalen Sundvik. Be there, please?

Nu ska jag maila till mina ungdomar på Ung Omsorg, och sen ska jag skriva loggbok, och sen ska jag sova.. Typ.

Nej men oj vad långt detta blev, trots att jag inte hade något att skriva..
PUSS

Inga kommentarer: