måndag 20 april 2009

en dag kvar...

Oh, vilket fint avslut det blev på veckan igår. Cyklade hem till min älskling och vi gosade ner oss i soffan med chips, dipp, cola och en bra film. Hur mysigt som helst!

Idag har inte dagen varit lika mysig. Skola, jobb och en pollenattack när jag cyklade hem. Puh. Och snart är det genrep med teatern. Genrep, fattar ni? Idag är sista gången innan premiär. Helt sick är det. Har gått så otroligt fort och jag känner mig inte riktigt redo att inta scenen. Eller jo, det gör jag nog. Är bara van vid att ha längre tid på mig att förbereda mig. Men det går säkert fint, tror jag.

Imorgon är det psykologiprov och idé och lärdomskunskaps redovisning. HURRA, vad roligt. Jag har inte börjat plugga på psykologin än, och kommer inte hinna med det alls idag. Känns inte speciellt lyckat faktiskt. Filosofeles ska nog gå fint. Och sen är det projektarbetet också jaa, ska ju vara klart i början på nästa vecka. Men jag tror att det också kommer gå bra. Det löser sig!

Nu ska jag fixa en sallad till mig innan jag tar bussen till teatern. Wish med good luck med genrepet!!

PUSS

Inga kommentarer: