söndag 5 april 2009

söndag

Vilken fin kväll det var igår! Det serverades fläskfilé, inlindat i bacon, och så var där mögelost inne i den. Till det fick vi en god pasta sallad. Och desserten bestod av någon slags tårta med hemmagjorda marängbottnar och hallonsorbe i mitten. Otroligt gott! Massor av trevligt folk var där också och förutom den goda maten så bjöd kvällen på en hel del sing star, skratt, alkohol, pilkastning och lite skratt till. Grattis Sara!! Hoppas du är nöjd med kvällen!

Jag är uppe med tuppen idag och ska fixa mig lite nu och sen sticka till jobbet. Idag ska vi pyssla lite med gamlingarna, det är ju snart påsk! Så jag har köpt lite färgade papper, pennor och fjädrar och så som vi ska underhålla oss och dem med i några timmar! Får se hur det går...

Sen ska mamma och jag till väla för igår hittade jag en jättefin klänning som jag kanske vill ha som studentklänning, och så la jag undan den till idag. Sen i eftermiddag kommer Lisa och hennes familj hit så ska vi planera våran gemensamma studentfest! Aaah, när man börjar planera och sånt - då är det inte långt kvar. Ska bli kul och Sara har lovat att baka en kladdkaka tills dess! Mums!

Ikväll blir det teater och detta är i princip hela min dag, ganska full men jag gillar det!
Nu måste jag fixa mig, PUSS OCH KRAM.

1 kommentar:

Markus sa...

åh vilken god mat! :D. lycka till med gamlingarna, planerandet, och teatern! :*