onsdag 1 april 2009

företagsekonomi

Sitter med företagsekonomin nu (eller, just nu har jag en välförtjänt paus..) och pappa hjälper mig eftersom han har ett företag så borde han ju kunna detta ganska bra! Och det kan han så det känns skönt att få lite hjälp för själv är jag helt värdelös på allt som heter räntor, varulager och likviditetsbudgetar...

Har fortfarande inte gått på någon solig promenad och nu är solen i princip borta .. Så typiskt! Får hoppas på att det är sol imorgon med för då ska jag bannemig ta en promenad med solglasögonen på! Annars imorgon är det bara skola och plugg som står på schemat, precis som vanligt och jag börjar bli så förbannat trött på den trista vardagen! Det händer aldrig något spännande! Nästa vecka är det i alla fall påsklov och då ska jag försöka planera in något kul! Förslag?

Tillbaka till ekonomin .. Hoppas ni har en fin kväll!
PUSS

Inga kommentarer: