torsdag 9 april 2009

today

Oh no, jag tror jag börjar bli lite sjuk. Känner mig alldeles varm, febrig och lite snurrig. Hur typiskt?
Min dag har i alla fall varit bra! Mötte upp mamma på stan och köpte faktsikt min studentklänning! Supersöt är den och jag är jättenöjd! Sen åkte vi hem och åt våfflor med Sara och sen var jag jättesen till Lisa så jag slängde mig på cykeln och skyndade mig allt vad jag kunde dit! Har umgåtts med henne och Kajsa nu hela eftermiddagen och det var trevligt även om jag var helt sjukt trött. Kanske beror på den smygande febern..

Och ikväll då? Jag har inga planer. Är helt orklös och jag kommer vara ensam hemma hela kvällen tror jag. Ska köra och lämna mina föräldrar hos några kompisar och laga mat med Sara nu strax men sen ska jag nog bara slappa. Kan hända att jag kör bort till Markus en sväng innan han ska jobba! Slappekväll hur som helst i alla fall.

Uuuusch vad trött jag är.

PUSS

Inga kommentarer: