tisdag 10 mars 2009

(:

Angående mitt inlägg häromdagen om förhållande så menar jag absolut inte att det är synd om de som inte är i ett förhållande! Verkligen inte.
Men jag trivs väldigt bra med att vara i ett.

Puh, nu är mitt religionsarbete igång på riktigt! Och det känns rätt bra nu. Hinner nog bli färdig.
Sitter och lyssnar på Veronica Maggio samtidigt som jag fixar med arbetet. Som alla kvällar, så är det snart dags att fixa en kopp te. Grönt, rättvisemärkt te just idag. Tänk att våra föreläsningar är klara nu! Och att dem gick bra! Jag tror vi fick väldigt många intresserade av rättvisemärkt och man kan ju alltid hoppas på att vi verkligen gör någon skillnad i världen nu.
Pappa har börjat bli duktig också, han köper rättvisemärkt choklad nu och har insett att den är precis lika god som den orättvisa.
Men nu tänker jag lämna ämnet rättvisemärkt för det är det enda som jag har haft i mitt huvud idag. Nu får det faktiskt räcka!

Jag borde egentligen sätta mig och plugga lite manus nu också men det hinns faktiskt inte med. Kan mina repliker ganska bra så det får helt enkelt gå.
Kan ta och uppmärksamma er alla en gång till på att skriva in den 21 april i era kalendrar. Premiär klockan 18:00 i Allhelgonakyrkan. Gissa vem som redan är nervös? Hehe..

Nej nu ska jag fortsätta, puss och kram alla söta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Wie :D. Vad duktig du är! Jag saknar dig <3