tisdag 17 mars 2009

teatersport

Lyssnade på en föreläsning idag i skolan. Det var en proffessor i kommunikation som pratade och han hade verkligen varit med om och gjort mycket i sitt liv! Sånna människor gillar jag - som verkligen har varit aktiva och gjort grejer som påverkar och så. Han var cool!

Har inte haft en endaste lektion idag, utan bara föreläsningen och sen så höll Katarina och jag i en föreläsning för 2 Omega! NICE - nu är både den muntliga uppgiften i kommunikation avklarad och allt utom projektrapporten i projektarbetet! Känns otroligt skönt!

Skriver på mitt arbete om demenssjukdomar nu, ska vara klart på fredag och jag borde nog känna mer press på mig att skynda mig men det gör jag inte.. Konstigt.

Ikväll ska jag hämta upp Markus, Elle och Linnéa och så ska vi köra till Sundsgården där vi ska kolla på teatersport! Kan blir roligt tror jag, det var längesen jag såg det nu! För er som inte vet så är teatersport en tävling där man tävlar i improvisation och det kan alltså bli hur galet som helst!

PUSS

Inga kommentarer: