tisdag 24 mars 2009

kupan

OH NO, i can feel it coming ...
Det känns som om jag kommer bli sjuk inom en snar framtid! Känner hur febern kommer krypande och hur näsan börjar rinna allt mer. Nu lät det som om jag är jättesjuk, men jag är inte sjuk alls än. Fast antagligen snart. Hoppas att ett glas c-vitamin och en god natts sömn gör susen!

Alltså, ibland kagn jag tänka så sjukt konstiga tankar. Typ .. får sånna impulser att göra otroligt farliga och idiotiska grejer, bara för att testa liksom. Senast idag så fick jag en sån känsla av att jag ville testa att blunda när jag körde bil. Haha, helt knäppt. Såklart gjorde jag inte det för så dum är jag faktiskt inte. Eller liksom, om man går längs en trafikerad väg så kan jag vilja testa hur det skulle vara att bara gå ut i vägen utan att se mig omkring. Vad hade hänt liksom?
Haha, vad dumt detta lät, men jag får verkligen sånna knäppa impulser ibland. Tack och lov har jag vett i skallen till att inte fullfölja mina idéer!


Var i Röda Korsets lokaler innan och det vi ska göra är att rota och leta i Kupans (second hand butiken) källare för att hitta snygga outfits. Sy och matcha ihop dem på ett snyggt sätt! Sen när vi har fått ihop ett antal outfits ska vi kontakta media och hoppas på att de vill göra ett reportage om oss där vi dels gör reklam för RKUF, och dels inspirerar andra till att handla second hand. Det finns sjukt snygga kläder, och så är det ju såklart miljömedvetet!

Nu ska jag återgå till plugget, PUSS.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, så knäpp du är jessica! akta så du inte råkar illa ut ;)