måndag 23 mars 2009

falsterbo 2007

Åh, nu när jag la in en bild på mig och Linda från Falsterbo kunde jag inte låta bli att dela med mig av lite fler bilder och fina minnen därifrån..

Haha, ååh. Den veckan alltså! Vi var fulla och glada i princip hela tiden och hade så sjukt kul tillsammans! Kan sitta och le åt alla minnen hur länge som helst!

Klantighet 1: Jag tappade min mobil i toaletten
Klantighet 2: Vi satte eld på hela gräsmattan när vi skulle laga mat
Klantighet 3: Vi brände köttfärsen som vi lagade
Klantighet 4: Jag var ute i skogen och fick lera på mina enda långa byxor ..
Klantighet 5: Anna gick in i tältet när Linda vad där med nån random kille
Klantighet 6: Linda skulle bada med några tjejer, och trodde det var nakenbad som gällde men sen stod hon själv där helt naken mitt i natten!

Och så vidare, och så vidare... Ah, det var en fin vecka!
Och hela veckan jobbade vi hos Grete som hade "utsalg!", haha. Tjänade fina pengar gjorde vi i alla fall.






1 kommentar:

Anonym sa...

Det luktar tomtebloss! Haha ja, kul hade vi :D