onsdag 18 mars 2009

onsdag

Sitter här hemma med en skål popcorn och bara njuter! Lyssnar på en av mina favoriter sen länge - Timo Räisänen.
Var på teatern innan och visst måste vi plugga på replikerna men jag tror det löser sig tillslut. Bestämde oss i alla fall för att ses på fredag eftermiddag på bibblan för att sitta ner och verkligen lära oss replikerna.

Jag skulle ju ha varit hos farmor ikväll och ätit tårta och så men nu blev det inte så för det gick helt enkelt inte ihop med teater, hundar som ska rastas och Sara som skulle träna.. Men, GRATTIS FARMOR! Jag kan komma till dig och fira dig en annan dag!

Jag är otroligt shoppingsugen ... vilket suger med tanke på att jag har noll kronor. Men mamma tyckte precis som jag att jag behövde nya skor så jag tror jag får med mig henne imorgon! Hoppas på några fina vårskor..
Haha, och min mamma har lärt sig att man kan muta mig. På lördag lovade jag och Markus att hjälpa till i trädgården eftersom vi klippt ner massor av buskar. Och för att vi hjälper till blir vi bjudna på bio! Wiho, jag sa jaa till den dealen direkt! Tror att vi är sugna på att se "Män som hatar kvinnor". Verkar riktigt bra för att vara en svensk film tycker jag!

Wellwell, trots att jag har ett naturkunskapsarbete hängande över mig så tänker jag inte göra något på det alls idag utan jag tänker ta min lediga dag imorgon till det. Så ikväll ska jag bara ta det lugnt framför tv:n. Grey's anatomy om en timme kanske...

PUSS!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag hade hjälpt till utan att få något ^^. men bonus är aldrig fel!