måndag 16 mars 2009

campeon

Åh, alltså är det inte typiskt?
Jag har gått på Campeon i nästan tre år och tvingats äta den äckliga maten på Brasseri G. Och nu i trean har vi börjat "protestera" genom att ta med egen matlåda istället för att äta där, och matrådet har försökt få skolans ledning att skaffa matkort till oss. Det har inte gett mycket resultat och vi har fortsatt att ta med oss gårdagens rester till lunch. Men nu minsann har förslaget om matkort som gäller på ett antal restauranger i stan gått igenom och nästa termin kommer campeons elever alltså att slippa Brasseri G. HURRA! Men just det.. vi går inte kvar där då. Hur typiskt? Jag hade så gärna velat ha det där matkortet lite tidigare för hur bra hade inte det varit!
Men kul för alla tvåor, ettor och alla nya elever i höst att de äntligen får det! Man kanske ska ta och gå om ett år? Hehehe... nejtack förresten, jag ångrade mig.

En annan sak som Campeon fixat är trådlöst nätverk! TJOHO, gissa vem som ska börja ta med sin dator till skolan lite oftare? (Men det kommer jag inte göra, är för lat för att släpa den fram och tillbaka) Men ändå, det är ju toppenbra!

PUSS

(usch vad jag kommer sakna campeon efter studenten, faktsikt. tror jag!)

Inga kommentarer: