torsdag 12 mars 2009

:)

Usch vad jag måste lära mig att inte ta ut mina aggresioner på folk jag tycker om!
Får så himla dåligt samvete efteråt, för ni förtjänar ju inte det.
Så, till dig som har råkat bli offer för mitt hetsiga humör; förlåt.

Nyss varit på årsmöte med RKUF och nu är jag ledamot i styrelsen istället för ordförande! YES!
Haha, det känns verkligen jätteskönt.

Och vad tror ni nu att jag hittar på? Religion såklart!
Bunkrade upp med en massa goda vindruvor och ett glas c-vitamin så nu kanske mitt huvud ska vakna och kanske kommer det lite vettiga ord och tankar därifrån istället för all ordbajs som min uppsats består av förnärvarande.

Ni vet att jag skrev hur jag storstädade häromdagen? I söndags tror jag att det var. Idag är det torsdag och det är fortfarande rent och fint! Inga kläder på golvet, sängen är bäddad och det ser snyggt ut! Heja mig liksom!

Imorgon ska jag vara med Markus hela dagen lång och det ser jag SÅHÄR mycket fram emot <3

PUSS PUSS PUSS!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag som trodde allt i religon är ordbajs :P. Yay, imorgon blir great :D