lördag 14 mars 2009

mysiga helg

Mhmm.. vilken mysig helg jag har!
Eller just nu är den inte så mysig eftersom jag sitter och pluggar psykologi.. men i övrig så är den det.
Gårkvällen var mysig med god mat och mycket mys. Och i eftermiddag ska jag, pappa, markus och hundarna till stranden och gå en sväng. Zäta ska få se havet för första gången så det ska bli spännande och mysigt!

Sen ska jag bara fortsätta ta det lugnt hela kvällen och med tanke på min ekonomi så är det helt rätt sak att göra! Ska bli skönt. Kanske till och med bänkar mig (och markus) framför melodifestivalen ikväll, haha! Har inte sett en endaste delfinal och bryr mig inte ett dugg om vem som vinner, men kanske kan det vara trevligt ändå!

Nej nu ska jag kämpa på lite med psykologi och naturvetenskap, vi hörs!
Eller förresten, innan jag fortsätter plugga så fixar jag ett inlägg till med lite fler bilder. Hihi, PUSS.

Inga kommentarer: