måndag 16 mars 2009

psykologi

Veronica Maggio, te och psykologi - vilken fin kombination!
Jag gillar psykologi, det känns inte alls som i många ämnen "jag skriver detta för att jag måste" utan det är roligt och intressant. Men visst skriver jag det eftersom jag måste men det är inte lika betungande när jag är intresserad av vad jag skriver.

Har varit i skolan och sen jobbat idag, skönt att det är avklarat för dagen. I kväll blir det teater och jag har inte övat tillräckligt på manuset. Men det löser väl sig får man hoppas.
Jag saknar Malin i vår teatergrupp, det är verkligen tomt utan henne. Och det gör ont i hjärtat när man säger någon av "hennes" repliker. Som om man tar något ifrån henne.

Nej nu ska jag fortsätta så jag hinner!
PUSS OCH TACK till alla som läste min blogg i helgen, fick minsann ett nytt rekord. Ni är bäst!

/ Jessica

Inga kommentarer: