onsdag 11 mars 2009

heute

Fick mitt nya bankkort idag och jag insåg nyss hur jävla fattig jag är.
Det är nästan så att det är "tur" att jag har så mycket plugg att jag inte har någon tid att använda upp de resterande kronorna som finns kvar. Blir mys hemma istället för ut på stan hela helgen. Och det passar faktiskt mitt humör riktigt bra också.

Var på teater nu ikväll och det gick fint!
För er som inte har möjlighet att komma och kolla på premiären (21 april) så spelar vi dessutom den 29 april på Sundsgården klockan 19:00! Då är ni också väldigt välkomna!

Imorgon har vi sovmorgon till tolv och sen har jag bara lektion mellan 12 och 13! GÖTT! Men jag ska se till att vara flitig. Så ska gå upp i tid och plugga och sen åka ner till banken innan det är dags för den där engelskalektionen. Sen blir det hem och kämpa med arbetet så att det blir klart någon gång.

PUSS OCH KRAM
:*

Inga kommentarer: