onsdag 18 mars 2009

HELG PÅ EN ONSDAG

Haha, idag älskar jag Campeon!!
Markus och jag gick som sagt till skolan, tog en halvtimme ungefär och det var faktiskt hur härligt som helst. Kändes riktigt vårigt och jag var glad! I skolan möts jag av massa glada ansikten som berättar att vi är lediga imorgon och bara har en lektion idag och en på fredag! Jag kom alltså till skolan och hade lektion från tolv till ett och slutade sen. Och på grund av att vi bara hade en lektion på fredag och eget arbete på den enda lektionen fick vi ledigt då med! JAG HAR ALLTSÅ HELG NU! Och det är underbart, riktigt riktigt skönt. Har haft tre lektioner den här veckan - två i måndags och en idag. GÖTT.
Mmm, sånt kan verkligen göra min dag! Sitter för tillfället hos Markus och vi har ätit baguette till lunch, smaskens! Kvart över tre tar jag och Elle bussen till råå och tränar teater!

Teatersporten igår var förresten riktigt jävla bra och rolig! Det måste vara den bästa teatersport jag någonsin sett! Ett lag fråm Sundsgården, No Limits från Malmö, Robert Lillhonga och hans friends och sen ett lag till. Superkul var det o alla fall!

Nu ska jag gå och njuta av helgen och ledigheten, PUSS!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja teatersporten var riktigt rolig! :D. skönt med helg för dig :*