onsdag 4 mars 2009

gnäll

Fy fan vad jag har haft tråkigt idag. Har inte gjort något vettigt alls.
Jag är sur och trött, och sugen på godis.
Och min säng. Jag vill bara sova för den här dagen var inte mycket att ha.


Min dag imorgon ser ut såhär;
- skola; 8:oo-13:00
- håla; mitt på dagen ungefär så då ska jag gå till banken
- fika/möte med ung omsorg-killarna; 13:30
- teater; 16;00

Mellan fikan/mötet och teatern ska jag dessutom hinna gå ut med hundarna. Jag kommer vara sjukt trött imorgon kväll. Och inte ha tid till plugg. Jävla skit alltså.

Sen i helgen blir det till att simma på fredag, och sen tura på kvällen. På lördagkväll ska vi hem till Anna för att fira att hon fyller 19! Och söndag; jobb + PLUGG. Ska försöka hinna med plugg på dagen både på fredag och lördag med.

Gud vad jag känner att jag har ett tråkigt liv just nu. Vill åka iväg. Kroatien NUU!

Nu ska jag sluta gnälla och gå och kolla på tv istället!
PUSS

Inga kommentarer: