torsdag 12 mars 2009

torsdag

Hej och hå vad jag känner mig kass idag.
Mensvärk och huvudvärk, och trött och helt hängig. Sånna dagar suger.
Sitter här och borde som alltid annars skriva på mitt arbete, men det går sådär..
Ska ha en lektion idag som börjar klockan tolv. Sen är det pluggpluggplugg..
Känner verkligen vilket roligt och givande inlägg detta blev... men ungefär så roligt är mitt liv just nu.

Ikväll är det årsmöte med RKUF och anledningen till att jag går dit är;
1. man får smörgåstårta (inte min favorit men ändå helt okej!)
2. jag ska bli av med min titel som "ordförande i Röda Korsets Ungdomsförbund i Helsingborg" och det ska bli otroligt skönt faktiskt.

Jag vill ha sol och vår nu .. kom igen, låt det bli lite varmt snart!

1 kommentar:

Anonym sa...

smörgåstårta for the win!