fredag 20 mars 2009

wiih

Åh vilken bra kväll det har varit!
Vi var nog tio tjejer från klassen som käkade och drack och umgicks hos Annica för att sedan åka till stan och sätta oss på GP ett tag. Massa skratt och trevligt umgänge! Nu har jag tagit bussen hem till Markus och vi ska snart sovaa... Jag ska bara dricka lite vatten och försöka få bort vitlökssmaken från munnen!
Hade mina svarta nya skor på mig idag och dem var toppenbra! Fick bara lite ont i fötterna när jag, Katarina, Sigrid och Louise skyndade bort till knutan, men nästan inget!
PUSS PUSS PUSS PUSS
fina vänner <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du får ju inte glömma att du hade Robbie Williams med dig också. Det är lite status ;)

Anonym sa...

HAHAHA, ja just det! massor av status ;)

Anonym sa...

och du gick ju superbra i dem :) :*