fredag 13 mars 2009

friday

Godkväll kära blogg och alla fina läsare!

Jag har haft fullt upp idag och alltså inte hunnit blogga. Men med tanke på gårdagens mass-uppdatering kanske det inte gör så mycket!
Vad har hänt idag då? Jo, jag lämnade in mitt katastrofalt dåliga religionsarbete i förmiddags under religionslektionen, och därefter var det dags för företagsekonomi. Och företagsekonomi är nog det absolut tråkigaste ämnet som finns, kanske till och med värre än matte. Fast nej, där ångrade jag mig - matte är fortfarande värst!

Efter skolan åt jag lunch med mamma här hemma! Sen idag har jag varit med Markus - kört mamma till jobb, varit ute och gått i pålsjö, varit på maxi, ätit middag med pappa och myst framför tv:n. Ungefär. Och nu ligger vi i min säng med en skål chips framför oss! Mumma!

Nej nu ska jag återgå till chipsskålen och markus!

PUSS hoppas ni har en trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer: