måndag 16 mars 2009

min vecka

Min planering för veckan;

tisdag; skola - ha projektföreläsning för tvåor samt lämna in psykologiarbete. Plugga på eftermiddagen och sen umgås med Markus på kvällen.
onsdag; sovmorgon till tolv (!!) och efter skolan är det teater direkt. På kvällen ska jag till farmor.
torsdag; panikplugga (jag känner det på mig) på naturkunskapsarbetet och irritera mig på att jag inte gjort det tidigare ..
fredag; kort skoldag och sen simma kanske? förmodligen tura på kvällen.

och sen är helgen ganska fri tror jag, än så länge. Ska dock jobba både på Stattenahemmet och Fairflex!
Det ser alltså ut som en alldeles vanlig vecka för mig, ganska trsit och händelselös.
GE MIG NÅGOT SOM KÄNNS, NÅGOT ATT SKRATTA OCH LE ÅT. LÅT MIG LEVA LITE!

Nej om man kanske skulle ta och bädda ner sig i sängen och sätta igång ett sex and the city avsnitt? Jag gjorde förresten ett sånt quiz på facebook om vilken karaktär i sex and the city jag var lik. Jag var mest lik Charlotte. Det kanske stämmer, jag vet inte. Eller nej det tycker jag inte faktiskt.
Imorgon ska jag köpa mig en tirsslott för mina sista 25 kronor och hoppas på att det är min turdag!

PUSS & godnatt.

Inga kommentarer: