måndag 23 mars 2009

...

Teatern gick mycket bättre än förväntat och var därför också roligare än förväntat!

För tillfället försöker jag skriva en novell på engelska. Jag brukade älska att skriva sagor, noveller och historier av olika slag när jag var yngre men nu är det som om min hjärna har blivit för gammal för fantasi och påhittade grejer. För jag får inte fram något vettigt..
Jag var en mästare på att skriva dikter förr också, men inte längre. Vad händer med mig? Börjar jag bli gammal eller?

Dagens kläder; leggings, kjol, linne, kofta och stövlar förut. men nu har jag myskläder på!
Dagens humör; jag är ganska trött och negativ idag
Dagens saknad; SOL!
Dagens bästa; teatern.. har inte hänt mycket kul idag!
Dagens längtan; som alltid annars längtar jag efter student och frihet!

Fan vad trist det var att göra en sånhär lista en sånhär dag.. Har verkligen inte varit en kul dag. Känner mig helt seg och trött! Om någon har ett bra tips på vad man kan skriva en novell om så säg till!

PUSS

Inga kommentarer: