torsdag 19 mars 2009

;)

Ni vet sånna försäljare som går runt på gatorna? Antingen som vill att man ska byta mobilabonnemang eller bli världsförälder eller liknande. I alla fall, jag brukar oftast vara ganska sur och vresig mot alla dem för jag tycker att om jag vill ha en ny mobil så går jag fram till dem frivilligt och tycker inte att dem ska tränga sig på och så. Idag utanför ICA hemma vid mig så stod där två tjejer och stoppade folk hela tiden för att de ville sälja nåt, och jag kunde både gå in och ut ur butiken utan att dem "tog" mig. YES! Borde jag ha tänkt men istället blev jag helt arg och irriterad över att dem inte stoppade mig .. liksom, varför ALLA ANDRA utom mig? Syns det på mig att jag är fattig eller vad? Jag lovar, varenda en som gick in eller ut blev stoppad - eller dem försökte åtminstone, men inte ens det gjorde dem på mig...

Hahah, jaja ibland reagerar man konstigt men nu känns det ändå skönt att jag slapp!

Inga kommentarer: