söndag 15 mars 2009

helgen är slut

Helgen är nästan slut nu och imorgon är det dags för skola igen.
Jag har aldrig tidigare varit så skoltrött som jag är nu - jag anstränger mig knappt och nöjer mig med betyg som jag annars inte skulle ha gjort. Jag skiter liksom i vilket just nu.
Möjligtvis hade jag en sånhär period när det var som jobbigast i tvåan också, fast då var det mer jobbigt liksom. Jättemycket att göra som jag kämpade med, men nu kämpar jag inte. Och det är inte bra alls. Jag vill behålla mina fina betyg till våren. Så jag måste nog ta och kämpa lite.

Annars i veckan blir det en hel del teater och så med. Både min farmor och min mormor fyller år i veckan så något slags firande av dem blir det säkert. Sen är det naturkunskapsarbetet som ska in också, på fredag klockan 12:12 för att vara exakta. Det ska jag nog fixa tror jag!
Vad jag mer vill hinna med är att springa en runda, ha minst en myskväll med markus och simma.

Helgen som har varit nu kan verkligen bara beskrivas med ett ord, och det är; MYSIG! Verkligen jättejättemysig och jag älskar verkligen helger som denna. Det är så otroligt skönt att bara slappa efter en tuff vecka. Och jag har Markus att tacka för det fina sällskapet :*

Shit vad trött jag är, borde kanske sova tidigt för en gångs skull? Men nej, först ska jag knåpa ihop några rader till på psykologin. Och försöka hitta något jobb. Men det är verkligen lättare sagt än gjort.

Godnatt på er alla söta!
Vi hörs imorgon och då är det skola, jobb, teater och plugg som gäller för mig! Lång och fullproppad dag. Men det blir nog fint :)!

PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv för den fina helgen :*. Du får rycka upp dig med skolan! Du har klarat att kämpa bra de senaste två åren så du klarar du de här få månaderna med! I believe in you <3