måndag 30 mars 2009

måndag

WIHO, imorgon är vi lediga från skolan och jag ser så otroligt mycket fram emot att få sova länge! Sova ut och känna att jag är riktigt utvilad, för det har jag inte känt på länge. Vaknar förhoppningsvis upp med Markus och det kommer göra min start på dagen ännu bättre!

Vad mer imorgon?
Jo, jag ska jobba eftersom jag skippade det idag. Och sen ska jag plugga (såklart) lite företagsekonomi och engelska. På kvällen ska jag till Ängelholm och träffa Katarina och vi ska på nån sån Rättvisemärkt-kväll! Blir nog intressant tror jag! Och vet ni? Vi är nästan klara med vårt projektarbete nu! Det är en månad tills det ska in och vi har inte alls mycket kvar! Hur skönt är inte det? Har skrivit en hel del på rapporten så har bara lite kvar! Vi måste vara bäst på att planera och samarbeta!

Har nyss smällt i mig två toasts till lunch, det var smarrigt minsann och nu känner jag mig inte lika svimfärdig som innan. Jag har sån klocka som Skalman i Bamse har. Ni vet "ät och sov-klocka" (eller vad det heter). När det är skoldag och klockan blir elva så måste jag ha mat! Min mage är helt inställd på det eftersom vi alltid brukar äta då. Den börjar kurra vid halv-kvart i elva och sen när klockan är elva, ja då måste jag verkligen ha mat! Men idag pluggade vi på projektet och när jag väl kom hem fick jag ju "laga" maten så min mage fick lida enda till klockan ett! Haha, då är det kaos ..


PUSS

1 kommentar:

Markus sa...

haha, ja du är då en skalman xD