tisdag 31 mars 2009

Rättvisemärkt

JAG ÄLSKAR MITT KÖRKORT!
Att ta körkort är det absolut bästa jag någonsin gjort främst eftersom det är en sån förbannad frihet! Nu när jag körde hem från Ängelholm (jaa, jag hittade både dit och hem!) så kändes det så otroligt bra. Det var mörkt ute, inte alls många bilar på motorvägen, jag hade musik på högsta volym, rumpvärme igång och bara susade fram. AH, galet härligt. Jag ville bara fortsätta köra och köra och inte alls köra hem och hoppa ur bilen.. Man slipper vänta på sena bussar eller tåg och man behöver inte anpassa sig alls. Jag behöver ju i och för sig anpassa mig efter mina föräldrar eftersom det är deras bilar jag kör, men det brukar aldrig vara några problem.
Jag älskar det, och det var mest det jag ville få fram!

Kvällen i Ängelholm var jättetrevlig och det var en ambassadör (sån som jag!!) som berättade och trots att vi visste det mesta var det ändå intressant och lite nytt lärde vi oss. Så nu sitter jag här och mumsar på ett Rättvisemärkt choklad som jag köpte med mig hem. Riktigt gott!

Nu håller jag på att skriva loggbok för projektarbetet och har lite (väldigt lite faktiskt) ångest över att jag inte ens har kollat igenom engelskastencilerna vi har fått. Har grammatikprov imorgon, men jag bryr mig inte riktigt om det.

PUSS på er!

Inga kommentarer: