torsdag 26 mars 2009

love is stronger than jesus

HEJ!

Har haft fullt upp idag och därför inte hunnit blogga!
Gick ju och la mig igår innan min novell var klar, så trots min sovmorgon imorse gick jag upp tidigt och skrev klart den. Den blev ganska så bra faktiskt. Men det drog ut på tiden och helt plötsligt fick jag slänga på mig både kläder och smink i full fart. Hann inte få i mig någon frukost. Men så kan det gå ibland!

I skolan informerade Jeanette om hur man söker till högskolan och så, och sen hade vi engelska där jag, mina, katarina och annica spelade upp pjäsen "de tre små grisarna, och den stora stygga vargen". Haha, det blev ganska så kul.
Efter skolan fick jag och katarina panik på att vår religion inte var tillräckligt bra så vi tog oss tid och ändrade om lite.

Tog bussen hem med Markus och väl hemma fick vi nytt kylskåp och sen firade vi våffeldagen en dag försent med danska "äppleskivor" istället för våfflor, haha. Det var smarrigt minsann!
Vid halv fem tog markus och jag bilen till väla och shoppade! Jag blev en klänning, ett t-shirt och lite smink rikare. Hittade en jättefin skinnjacka med, funderar på att åka och köpa den imorgon, men jag får se..

Hmm... vad mer? Vi åt thaimat nu ikväll, och beställde kläder från HM, och nu har jag och my love nyss sett filmen slumdog millionare. WOOOOOW, vilken film. Så himla fin och bra! Jag gillade den supermycket!

Nu ska vi gosa ner oss under täcket och soooova.

Och förresten, känner ni till the Studio i Malmö? I alla fall så finns det ett liknande företag här i Helsingborg (man blir sminkad, stylad och fotad) och på söndag ska jag, lisa, kajsa och sara dit för några timmars fotografering och så! Ska bli kul men my biggest problem är; vad ska jag ha på mig? Förslag?

Nej som sagt, sängen!
PUSS

Inga kommentarer: