lördag 21 mars 2009

lördaaaag

Framtidsplaner, framtidsplaner - oh dessa framtidsplaner!
HAHA... ah, jag är så full av längtan efter framtiden och det känns väldigt konstigt eftersom jag alltid brukar förespråka att man ska leva i nuet. Men just nu vill jag inte leva i nuet utan i framtiden. Fast jag vill leva i nuet i framtiden, hängde ni med?

Var som sagt på födelsedagsfika hos mormor innan idag och det var mysigt med god tårta och trevlig släkt! Sara och jag tog dock en paus från släktkalaset och körde till maxi för att inhandla lite mat till kvällen. Det blev tacos!
Och nu sitter jag här med magen äckligt mätt och slökollar på robinsson, haha. Vad tragiskt.
Men nej, faktiskt inte - jag är glad och nöjd med att bara vara hemma. Det är så mysigt!
Fick dessutom ett glas rött vin till maten och det gjorde mig glad.

Min moster sa till mig innan att min kusin i Köpenhamn har gått med på att hyra ut sin lägenhet till Markus och mig, om vi är intresserade! OM VI ÄR, liksom! Lägenhet i Köpenhamn är ju min dröm. Men jag måste ha jobb för att kunna ha råd med hyra och att leva där, helst ett jobb i Köpenhamn. Så det är bland annat det jag roar mig med denna lördagskväll.

Hade planer på att plugga också, men det har jag såklart inte gjort. Jag måste verkligen lära mig att inte skjuta fram saker .. Naturarbetet skulle ha varit inne i fredags (men blev ändrat till måndag) och jag har inte gjort klart det än. Jag suger!

PUSS!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hängde med! :D. ÅÅÅÅÅH, jag längtar till framtiden sjukt mycket med!!! Hade varit helt underbart att bo i köpenhamn, speciellt med dig :D:D:D:D:D:D:D